از چاقو هشت دنده برای خنثی کردن موشک های جنگی استفاده شد

نان خرد نمی شود و خرده نان شکننده نمی شود.

چاقو هشت دنده بسیار تیز، می تواند دارای تیغه دندانه دار متوسط ​​یا بلند (از 15 تا 25 سانتی متر) باشد که به شما امکان می دهد بدون له کردن غذا را برش دهید.

در واقع برای بریدن غذاهای لطیف با پوسته یا پوست ضخیم و ترد مفید است: نوع متوسط ​​آن برای سبزیجات یا میوه هایی با پوست سفت مانند کدو تنبل، لیمو، کله کاهو و کلم، هندوانه و آناناس بسیار عالی است.

به لطف لبه دندانه دار  برای موارد نرم با سطح براق مانند گوجه فرنگی، فلفل و بادمجان. تیغه ای بلندتر در واقع برای نان، دسر با مایه کیک، تارت استفاده می شود.

برای برش گوشت یا ماهی مناسب نیست: الیاف را می‌پاشد یا پاره می‌کند. به دلیل وضوح بالا، نیاز به نگهداری و تیز کردن کمتری دارد. چاقو هشت دنده سانتوکو: چاقو هشت دنده ی با سه فضیلت

ویژگی دسته در این واقعیت است که با قسمت بالایی تیغه هماهنگ است. این به آن دسته ای ارگونومیک و بدون لغزش می دهد.

با کیفیت و کارآمد، همه کاره ترین و کاملاً ضروری ترین ابزار آشپزی است. فرقی نمی کند مبتدی باشید، در یک کلاس آشپزی حرفه ای یا در یک آشپزخانه سطح بالا.

تطبیق پذیری آن به شما این امکان را می دهد که بدون نیاز به طیف وسیعی از مدل های مختلف، انواع غذا را با دقت و سرعت تهیه کنید.

همراه با چاقو هشت دنده سبزیجات بیشترین استفاده را دارد.

خمیر سخت که برای برش تمیز و بسیار آسان طراحی شده است، به همین دلیل تیغه ها بسیار تیز هستند. گاهی برای سرو پنیر نوعی چنگال در نوک آن دارند.

معمولاً چاقو هشت دنده پنیر سخت یا نیمه سخت بیشترین استفاده را دارد، زیرا همه کاره تر است.

خمیر نرم، چاقو هشت دنده مشخص شده دارای سوراخ هایی در تیغه است که از چسبیدن پنیر جلوگیری می کند.