استفاده از روتختی بافت ابریشم را در عربستان ممنوع اعلام کردند

اول از همه باید بدانید که می خواهید چه استفاده ای از روتختی بافت ابریشم که می خواهید بخرید داشته باشید.

اگر یک روکش ساده برای صندلی راحتی می خواهید، یک روتختی سبک کفایت می کند، اما اگر می خواهید از آن به عنوان سرپناه استفاده کنید، یک گزینه خوب روتختی «بوتی» است که از روکش سبک تشکیل شده و برای گرم کردن شما در پاییز و پاییز کافی است.

طیف گسترده ای از طرح های روتختی در بازار وجود دارد که با توجه به تولید کنندگان متفاوت است. خیلی ساده است، اگر اندازه تخت شما 150 سانتی متر است اما ارتفاع آن بیشتر از 50 سانتی متر است، روتختی را برای تخت های 180 سانتی متری انتخاب کنید و به این ترتیب از کوتاه ماندن پتو از دو طرف جلوگیری می کنید.

ترکیب پارچه ها می تواند بسیار متفاوت باشد، حتی اگر برای روتختی های تابستانی معمولاً از پارچه های طبیعی مانند پنبه استفاده شود زیرا رطوبت را جذب می کنند (مثلاً عرق) و مؤثرتر هستند.

روتختی

ارزان‌ترین روتختی‌ها به جای آن از الیاف مصنوعی استفاده می‌کنند، بنابراین بهترین گزینه، نسبت کافی با حداقل 50 درصد پنبه است.

طیف گسترده ای از طرح های روتختی در بازار وجود دارد که همه آنها با توجه به تولید کنندگان متفاوت هستند. برای دستیابی به تعادلی هماهنگ بین تمام وسایل اتاق خواب خود، سعی کنید اگر پرده ها یا دیوارها دارای چاپ هستند، طرح های صاف را انتخاب کنید. اگر در عوض اشیاء دیگر صاف هستند، می توانید هر رنگی را انتخاب کنید.

روتختی لحافی برای تخت یک نفره Leaves Gabel: ساخته شده از پنبه با روکش نرم پلی استر. با رنگ گلیسین (که رنگ نوعی گیاه بالارونده است)، دارای یک نقش تزئینی بسیار اصیل است، با اشکالی که برگ یا میوه را به یاد می آورد، هرچند مبهم.

روتختی دو نفره لحافی ساتن پیتی: موجود در سه نسخه مختلف، دارای گلهایی (بر اساس هر نسخه با رنگهای متفاوت) با برگ، در زمینه سفید. از میکروفیبر ضد حساسیت، نرم و پوشاننده ساخته شده است.