استفاده از سرکه سیب تخمیری در صنعت پتروشیمی

کاهش علائم آلرژی: سرکه سیب دارای خواصی است که به تقویت سیستم ایمنی، پاکسازی خلط و کاهش التهاب کمک می کند که به تسکین برخی از علائم آلرژی کمک می کند.
درمان شوره سر: یکی از دلایل شوره سر وجود برخی از مخمرها در پوست سر است اسیدیته سرکه سیب به کند کردن شکل گیری این میکروارگانیسم کمک می کند.
بازیابی انرژی: به دنبال جایگزینی برای قهوه هستید؟ سرکه سیب یک راه خوب برای افزایش انرژی است.
مراقبت از مو و پوست: پوست سالم از درون شروع می شود سرکه سیب حاوی پلی فنول ها، آنتی اکسیدان هایی است که به عنوان سپر محافظ برای پوست عمل می کنند.

پروبیوتیک های موجود در این سرکه سیب تخمیری نیز به بهبود چهره کمک می کند سرکه سیب می تواند به لایه برداری پوست سر کمک کند، به پاکسازی عمیق پوست سر کمک کند تا از شر تجمع خلاص شود و به موهای شما درخشندگی دهد.


تنظیم قند خون: برخی مطالعات نشان داده اند که سرکه سیب ممکن است به کاهش سطح قند خون کمک کند با این حال، بیماران دیابتی باید همیشه قبل از افزودن این محصول به رژیم غذایی خود با پزشک خود مشورت کنند.

نحوه مصرف سرکه سیب
اگرچه هیچ دستورالعمل رسمی برای مصرف سرکه سیب وجود ندارد، اما برخی از متخصصان توصیه می کنند روزانه یک تا سه قاشق چای خوری با آب مصرف کنید و دوز آن را در صورت نیاز تنظیم کنید که بدن به آن واکنش نشان می دهد همچنین به دلیل اسیدی بودن معمولاً بهتر است آن را در آب رقیق کنید.

زمان مصرف سرکه سیب کاملاً به شما بستگی دارد. می توانید آن را با معده خالی صبح یا بعد از غذا مصرف کنید تا هضم بهتری داشته باشد.

نوشیدن مستقیم سرکه تنها راه برای گنجاندن آن در رژیم غذایی شما نیست در واقع، این محصول در وینگرت خوشمزه است و به راحتی می تواند جایگزین انواع دیگر سرکه در دستور العمل های شما شود.