استفاده از شوید خشک پفکی در تغذیه ماهی آکواریومی

سبزی های زیر جایگزین خوبی برای شوید خشک پفکی هستند به شرطی که از آنها کم استفاده کنید افزودن بیش از حد یک گیاه خاص، طعم را بیش از حد دلخواه تشدید می کند.

در حین طبخ طعم غذای خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که یک غذای خوشمزه به دست می آورید.

همچنین به خاطر داشته باشید که اگر از گیاهی غیر از شوید استفاده می کنید، باید این واقعیت را بپذیرید که طعم غذای شما نیز متفاوت خواهد بود حتی ممکن است آن را با گیاهان دیگر به جای شوید بهتر دوست داشته باشید.

اگر به دنبال یک جایگزین خوب برای شوید هستید، ریحان یکی از بهترین گزینه ها است با اکثر غذاها بسیار خوب می آید و طعم دلپذیری دارد که همه آن را دوست دارند ریحان را می توانید در بسیاری از غذاها مانند سوپ یا خورش استفاده کنید و همچنین یک گیاه عالی برای سالاد است.

همچنین ریحان چه تازه و چه خشک به راحتی پیدا می شود نوع خشک شده این گیاه از نظر طعم قوی تر از نوع تازه است، بنابراین نیازی به افزودن بیش از حد نخواهید داشت.

پونه کوهی یکی از همه کاره ترین گیاهان موجود است روی پیتزا، پاستا، و همچنین در سوپ، خورش یا سالاد بسیار خوب است می توانید آن را با گیاهان دیگر مخلوط یا به تنهایی استفاده کنید، زیرا به تنهایی بسیار معطر است.

رایج ترین شکل پونه کوهی، گیاه خشک آن است، اما اگر می خواهید به صورت تازه از آن استفاده کنید، باید بدانید که طعم آن به این اندازه غنی نخواهد بود اگر بخواهید، می توانید پونه کوهی را در گلدان درست در خانه پرورش دهید به این ترتیب هر زمان که بخواهید به این گیاه دسترسی خواهید داشت.