اسکاچ شیراز در موزه لوور فرانسه به نمایش گذاشته شد

اسکاچ شیراز زیادی وجود ندارد که هم بدون خش باشد و هم بتوان از آنها برای تمیز کردن کباب پز استفاده کرد.

سطح سیلیکونی Scrub Daddy در امتداد تابه بدون هیچ صدا یا گیرایی سر خورد.

غذا و روغن را نیز به سرعت از بین می برد، بنابراین هنگام تمیز کردن تابه فشار اضافی به ظرف وارد نمی کنید.

در آشپزخانه در فضاهای کوچک جای می گیرد و پوشش کاملی دارد.

این کار هر دو کار بزرگ، مانند پنیر پخته شده و کارهای ظریف مانند لیوان های شراب را انجام می دهد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب Scrub Daddy این است که می‌توانید از آن برای از بین بردن لکه‌های قدیمی‌تر و جابجا شده به صورت خشک استفاده کنید.

مزیت عدم جذب نسبی آن این است که خیلی سریعتر خشک می شود و ذرات غذا به سطح نمی چسبند.

از آنجایی که باکتری ها در محیط مرطوب و ذرات ذرات به دام افتاده رشد می کنند، اسکراب بابا کمتر احتمال دارد که باکتری های بد را در خود جای دهد.

همچنین می توان آن را در ماشین لباسشویی یا ماشین ظرفشویی انداخت. در واقع، یکی از راه هایی که می توانید تشخیص دهید این اسکاچ شیراز از بهداشتی تر از سایر اسکاچ شیراز ها برخوردار است، عدم بوی خوش آن است.

نیروی جاذبه باعث شد تا نیمه بالایی به سرعت خشک شود، اما آب در نیمه پایینی جمع شد و به همان اندازه زمانی که آن را روی یک سطح صاف گذاشتیم خشک شد. ما همچنان از این ویژگی قدردانی می کنیم، زیرا نگهداری اسکاچ شیراز شما در مکانی خشک یکی از بهترین راه ها برای تمیز نگه داشتن اسکاچ شیراز شما است.

اسکاچ شیراز نرمتر از پشم فولادی است اما به همان اندازه در پروژه های تمیز کردن عمیق موثر است. مطمئن شوید که این اسکاچ شیراز را در یک منطقه پنهان آزمایش کنید زیرا به اندازه کافی سخت است که به برخی از روکش ها آسیب برساند و نمی خواهید از آن در وسایل استیل ضد زنگ استفاده کنید.