انتقال بادام هندی صنعتی از هند به روسیه ممنوع شد

بادام هندی صنعتی دارای کالری بسیار بالایی است که ممکن است افراد را به این باور برساند که بادام هندی صنعتی در صورت مصرف بیش از حد چاق کننده است.

با این حال، آنها حاوی کالری با کیفیت تغذیه ای خوب هستند که به آنها کالری کامل می گویند. یک غذا زمانی حاوی کالری کامل است که از کالری با حضور بسیاری از مواد مغذی ضروری (مواد معدنی، ویتامین ها، فیبرها، اسیدهای آمینه ضروری، اسیدهای چرب ضروری و غیره) تشکیل شده باشد.

در این زمینه، آنها سرشار از کالری کامل هستند زیرا حاوی بسیاری از مواد مغذی ضروری هستند. در نتیجه، بادام هندی صنعتی می تواند بخشی جدایی ناپذیر از یک رژیم غذایی متنوع، متعادل و کم کالری باشد که در ارتباط با فعالیت بدنی و سلامت روان، کاهش وزن را بهینه می کند.

رژیم غذایی و منابع پروتئین گیاهی خود را تا حد امکان تغییر دهید تا مطمئن شوید که کمبود اسید آمینه خاصی ندارید.

منابع آهن غیر هِم را تغییر دهید تا از اثرات نامطلوب کمبود آهن (خستگی در حالت استراحت، رنگ پریدگی، ایجاد کم خونی ناشی از فقر آهن و غیره) جلوگیری کنید: سبزیجات سبز، دانه های روغنی، حبوبات (لوبیا سفید، عدس و غیره).

مکمل ویتامین B12 در صورت رژیم گیاهخواری یا گیاهخواری، زیرا این ویتامین برای سلامت بدن ضروری است و در غذاهای با منشاء گیاهی به مقدار بسیار کم وجود دارد.

بادام هندی صنعتی دارای امتیاز ORAC است که در سال 1948 تخمین زده شده است. این امتیاز نشان می دهد که بادام هندی صنعتی به دلیل عنصر کمیاب و ویتامین B1 دریافتی، ظرفیت آنتی اکسیدانی متوسطی دارد.

دومی (مس، منگنز، روی و سلنیوم) رادیکال های آزاد را متابولیزه کرده و حضور بیش از حد آنها را محدود می کند. بنابراین، بادام هندی صنعتی یک پشتیبان جالب برای دریافت آنتی اکسیدان است و به مبارزه با استرس اکسیداتیو کمک می کند.