با شوینده پوست چرب نیتروژنا زیبایی خو درا تضمین کنید

پوست چرب مختلط: پوست های چرب مستعد مشکلات پوستی مانند آکنه جوش هستند اگرچه این پوست ها چرب هستند، اما این نوع پوست نیز نیاز به مرطوب کننده دارد.

که در ادامه ما شوینده پوست چرب نیتروژنا را برای پاک سازی این نوع پوست توصیه می کنیم

یک مرطوب کننده سبک به محافظت از پوست کمک می کند مرطوب کننده های بدون چربی یا سبک با میزان چربی بسیار کم برای این نوع پوست توصیه می شود.

محصولاتی که نسبت روغن (کنترل روغن) را متعادل می کنند نیز ایده آل هستند این محصولات حاوی موادی مانند پودر، خاک رس یا پلیمر هستند این مواد چربی اضافی روی پوست را بدون اینکه خشک کنند جذب می کنند.

محصولاتی که مخصوصاً برای پوست‌های مستعد آکنه تولید می‌شوند، حاوی عبارت “غیر کمدوژنیک” یا “غیر آکنه‌زا” هستند این اظهارات نشان می دهد که این محصول باعث ایجاد جوش های سرسیاه یا آکنه نمی شود اینها منافذ پوست را مسدود نمی کنند.

پوست حساس: پوست  حساس مستعد تحریک، قرمزی، خارش و پوسته پوسته شدن است مرطوب‌کننده‌هایی که برای پوست‌های حساس مناسب‌تر هستند، آن‌هایی هستند که حاوی ترکیبات تسکین‌دهنده و ضد قرمزی هستند اینها پوست را آرام و تسکین می دهند مرطوب کننده های حاوی عطر و رنگ نیز نباید ترجیح داده شوند این مواد می توانند پوست را تحریک کنند.

پوست بالغ: با افزایش  سن، پوست ما بیشتر مستعد خشک شدن می شود زیرا با افزایش سن، تولید چربی در پوست کمتر می شود بنابراین، استفاده از مرطوب کننده های ضد پیری، مرطوب کننده و تغذیه کننده قوی برای حفظ رطوبت و نرمی پوست روی پوست بالغ مناسب است این مرطوب کننده ها برای رفع چین و چروک نیز مفید هستند.

دهه 20، پوست بادوام و کشیده است آکنه در صورت دیده می شود، اما این طبیعی است، چنین مشکلاتی را می توان مشاهده کرد زیرا هورمون ها به طور کامل تنظیم نمی شوند تولید کلاژن شدید است، پوست دائما خود را تجدید می کند به همین دلیل همیشه تازه است.
Shiseido Pureness Matifying Moisturizer Oil Free با پودر جاذب چربی و کمپلکس متعادل کننده رطوبت تعادل ایده آل پوست را حفظ می کند پوستی با درخشش کنترل شده و صاف را فراهم می کند برای پوست های چرب، مستعد آکنه، مشکل دار و مختلط توصیه می شود به لطف مرطوب کننده، پوست ظاهری شاداب و سالم پیدا می کند.