تاثیر قرص نعنا دکتر نامی در بارداری

از سوء هاضمه تا حالت تهوع از خاصیت ضد عفونی کنندگی آن گرفته تا کارهایی که می تواند برای جلوگیری از بوی بد دهان، به سادگی با مالیدن آن روی دندان انجام دهد نعناع با 600 نوع خود واقعاً یک اکسیر بسیار قدرتمند و طبیعی است.

همچنین استفاده از قرص نعنا دکتر نامی لذت بخش است نعناع که از زمان های قدیم به دلیل خواص مفیدش شناخته شده است، گیاهی است که در هر فصل از سال وجود دارد و همچنین می توان آن را به راحتی در باغچه یا گلدان پرورش داد از جمله اسانس نعنا برای دور نگه داشتن حشرات از انبارها مفید است.

همچنین بخوانید: خواص و فواید جوز هندی، ادویه ای که قادر به مقابله با دندان درد و پوکی استخوان است. در دوران بارداری ممنوع (عکس)

خواص نعناع
برگ های تازه و معطر آن سرشار از ماده موثره منتول با خاصیت آرام بخش و ضدعفونی کنندگی است: برای ناراحتی های گوارشی عالی است و می تواند به هضم غذا کمک کند.

خواص و فواید نعناع
نعناع همچنین کمکی مفید در درمان سرفه، آسم است و حتی قادر است در صورت تب بالا دما را کاهش دهد خاصیت مقوی و ضد عفونی کنندگی دارد و می توان از آن برای درمان بیماری های عفونی که نیازی به آنتی بیوتیک ندارند استفاده کرد.

اما این همه چیز نیست: دمنوش های گیاهی نعناع یک نوشداروی طبیعی واقعی هستند برای استفاده گیاهی، گل ها و برگ های نعناع را در تابستان، بین جولای و مرداد برداشت می کنند و در هوای آزاد خشک می کنند چای گیاهی نعناع به دلیل خاصیت گوارشی و تقویت کنندگی آن توصیه می شود می تواند به آرام کردن ماهیچه های روده و بهبود هضم کمک کند.

همچنین یک درمان خوب برای مقابله با گلودرد با جلوگیری از تشکیل میکروب ها در جوانه است با این حال، از مصرف آن در ساعات عصر خودداری کنید: اثر محرک آن می تواند باعث بی خوابی شود.