تاثیر پنیر پیتزا رنده شده در پاک کردن چسب بر روی لباس

بهترین راه برای خوردن یک پیتزای لذیذ و سبک این است که خودتان آن را درست کنید. اما روی پیتزای خانگی چه پنیری بریزید تا خوشمزه شود؟ یک مطالعه بسیار جدی، خواص 7 پنیر مختلف را مورد تجزیه و تحلیل قرار داد تا مشخص کند کدام یک از پنیرهای پیتزا خوشمزه‌تر است. و اکنون ما برنده بزرگ را می شناسیم!

مطالعه ای برای دانستن اینکه چه پنیری روی پیتزا قرار دهید
محققان دانشگاه اوکلند نیوزلند می‌خواستند بدانند بهترین پنیر برای گذاشتن روی پیتزا کدام است و برای این منظور خواص هفت پنیر را بررسی کردند.

بنابراین محققان کشش، رطوبت، دمای ذوب و محتوای چربی موزارلا، چدار، ادام، امانتال، گرویر، پروولون و کلبی را هنگام قرار دادن روی پیتزای پخته شده در فر مشاهده کردند.

موزارلا بهترین پنیر پیتزا رنده شده برای قرار دادن روی پیتزا است با توجه به نتایج این تحقیق، پنیر پیتزای عالی موزارلا است!

محققان مشاهده کردند که چدار، ادام و کلبی به اندازه کافی روی پیتزا ذوب نمی‌شوند، در حالی که آمنتال، گرویر و پروولون خیلی چرب بودند، کمتر از بقیه قهوه‌ای شده بودند و از تبخیر رطوبت پیتزا در حین پخت جلوگیری می‌کردند.

برنده بزرگ این مسابقه از این رو موزارلا است که هنگام پخت به خوبی ذوب می شود و بافت لذیذی دارد.

با ترکیب آن با پنیرهای دیگر، به راحتی می توانید بافت مورد نظر خود را بدست آورید.

و به نظر شما اگر آن را با صد پنیر مانند این پیتزا 111 مخلوط کنید چه شکلی می شود که دوستداران پنیر را بسیار خوشحال می کند؟