تاثیر چای دبش 100 گرمی در لاغری

چای برای قلب و سایر اندام ها مفید است
با این اثر مفید چای از قلب و سایر اعضای بدن خود محافظت کنید.

چای می تواند خطر حمله قلبی و سکته را کاهش دهد چای از تشکیل لخته های خونی خطرناک که اغلب علت حملات قلبی و سکته هستند، جلوگیری می کند.

برخی از مطالعات حتی نشان داده اند که مصرف کنندگان چای دبش 100 گرمی 70 درصد کمتر در معرض خطر حمله قلبی کشنده هستند.
چای از استخوان های شما محافظت می کند برای حمایت از استخوان هایتان لازم نیست در چای خود شیر بریزید مطالعات نشان داده است که افرادی که به طور منظم چای می نوشند، استخوان های قوی تری نسبت به افرادی که چای نمی نوشند، دارند، حتی پس از تطبیق با سایر متغیرها دانشمندان این نظریه را مطرح کرده اند که ممکن است از مزایای فیتوکمیکال های موجود در چای باشد.
چای می تواند از بیماری قلبی محافظت کند در حالی که مطالعات بیشتری برای شواهد قطعی مورد نیاز است، پیشنهاد شده است که مصرف منظم چای سبز و سیاه منجر به کاهش قابل توجهی در خطر حملات قلبی ناشی از بیماری قلبی می شود.

چای
چای می تواند به کاهش سطح کلسترول کمک کند یک مطالعه اخیر در چین نشان داد که ترکیب یک رژیم غذایی کم چرب و چای باعث کاهش 16 درصدی کلسترول در طی 12 هفته در مقایسه با گروه کنترل رژیم غذایی کم چرب شد.

اگر در کنترل کلسترول خود مشکل دارید، چای را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا ببینید که آیا کمک می کند یا خیر.
چای می تواند به کاهش فشار خون کمک کند نوشیدن نصف فنجان چای سبز یا چای اولانگ در روز می تواند خطر ابتلا به فشار خون بالا را تا 50 درصد کاهش دهد نوشیدن بیشتر می تواند خطر شما را حتی در صورت داشتن عوامل خطر اضافی، کاهش دهد.
چای به هضم غذا کمک می کند چای هزاران سال است که در چین به عنوان یک کمک کننده گوارشی بعد از غذا استفاده می شود و به دلیل داشتن تانن بالا می تواند به شما کمک کند.
چای به کاهش التهاب در روده کمک می کند نشان داده شده است که پلی فنول‌های موجود در چای سبز بر التهاب روده ناشی از بیماری‌هایی مانند سندرم روده تحریک‌پذیر تأثیر می‌گذارند و به بیماران آرامش بیشتری را با یک درمان طبیعی می‌دهند.
چای می تواند گرفتگی معده را کاهش دهد خواص چای قرمز باعث می شود که به عنوان یک عامل ضد اسپاسم عمل کند و به تسکین گرفتگی معده یا حتی قولنج در نوزادان کمک کند.
چای برای تناسب اندام و ظاهر خوب است
چای نه تنها می تواند به شما کمک کند تا احساس خوبی داشته باشید، بلکه می تواند ظاهر شما را نیز زیبا کند.

چای از لبخند شما محافظت می کند در حالی که تصور کلیشه ای از انگلیسی های چای نوش با دندان های وحشتناک ممکن است شما را به فکر وادار کند، چای در واقع حاوی فلوراید و تانن است که هر دو به کاهش تجمع پلاک و پوسیدگی دندان کمک می کنند در ترکیب با بهداشت خوب دندان، دندان های شما می توانند برای مدت طولانی تری سالم بمانند.
چای بدون کالری است خود چای کالری صفر دارد مگر اینکه بخواهید شیرین کننده یا شیر اضافه کنید این باعث می‌شود که روشی رضایت‌بخش و کم کالری برای بیدار شدن و شاید حتی کاهش چند پوندی باشد.
چای سوخت و ساز بدن را افزایش می دهد آیا متابولیسم آهسته شما را از کاهش وزنی که می خواهید باز می دارد؟ برخی از مطالعات نشان می دهد که چای سبز می تواند میزان متابولیسم را کمی افزایش دهد و به شما امکان می دهد روزانه 70 تا 80 کالری اضافی بسوزانید.

اگرچه ممکن است این مقدار زیاد به نظر نرسد، اما در طول زمان ممکن است افزایش یابد.
چای به حفظ آکنه پوست شما کمک می کند آنتی اکسیدان های موجود در چای سبز می توانند بر روی آکنه تاثیر بگذارند و در برخی موارد نشان داده شده است که به عنوان محلول 4٪ از بنزوئیل پراکسید بسیار سخت تر عمل می کنند.
چای می تواند به رفع بوی بد دهان کمک کند مطالعه ای در دانشگاه شیکاگو نشان می دهد که پلی فنول های موجود در چای ممکن است به جلوگیری از باکتری هایی که باعث بوی بد دهان می شوند کمک کند.