رقابت قیمتی رب انار شمال ۱۴۰۱ با بهترین محصولات خارجی خبرساز شد

چشمگیرترین فواید ملاس انار برای سلامتی شامل تقویت سیستم ایمنی، کاهش سطح کلسترول تام، افزایش متابولیسم، حفظ سلامت پوست و پیشگیری از سرطان های خاص است.

ملاس انار با مقدار مناسبی ویتامین C و طیف وسیعی از آنتی اکسیدان های پلی فنولیک می تواند سلامت پوست را با کاهش شرایط التهابی و جلوگیری از استرس اکسیداتیو که باعث پیری زودرس و چین و چروک می شود، بهبود بخشد.

نیاسین که در غلظت های بالایی در این رب انار شمال ۱۴۰۱ یافت می شود برای افزایش خاصیت ارتجاعی پوست نیز ضروری است.

استفاده منظم از ملاس انار با مواد معدنی مختلف و ترکیبات آلی قوی می تواند سلامت مو را با افزایش قدرت فولیکول بهبود بخشد. همچنین درخشندگی آن را افزایش می دهد.

برخی از ویتامین‌های خانواده B که در غلظت‌های بالا در ملاس انار یافت می‌شوند، برای افزایش عملکرد ماهیچه‌ها و کارایی سیستم عصبی، کمک به حرکت پریستالتیک و هضم غذا و تسکین یبوست، نفخ و گرفتگی عضلات عالی هستند.

بسیاری از مطالعات نشان داده اند که بسیاری از ملاس می تواند خطر ابتلا به برخی سرطان ها، به ویژه سرطان سینه و پروستات را کاهش دهد. زیرا آنتی اکسیدان های فعال زیادی وجود دارند که می توانند اثرات رادیکال های آزاد را در بدن کاهش دهند.

با داشتن مقادیر قابل توجهی ویتامین C، این دمنوش می تواند با تحریک تولید گلبول های سفید خون، که اولین خط دفاعی بدن در برابر بسیاری از عوامل بیماری زا و بیماری های عفونی هستند، به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کند.

ترکیبات پلی فنولی موجود در ملاس انار به طور مستقیم با کاهش سطح کلسترول LDL در بدن مرتبط است که ممکن است خطر ابتلا به تصلب شرایین را کاهش دهد و همچنین خطر ابتلا به حمله قلبی یا سکته را کاهش دهد.

درست کردن ملاس مخصوص خودتان در خانه یک راه عالی برای صرفه جویی در هزینه است، به خصوص از آنجایی که مواد تشکیل دهنده آن به راحتی پیدا می شود و دستور تهیه آن بسیار ساده است. مراحل اولیه زیر را دنبال کنید و این ماده با طعم منحصر به فرد باید در صورت نیاز در دسترس باشد.