روبالشی مخمل گلدار که در ساخت کشتی مسافربری کروز به کاربرده شد

آیا یک روبالشی مخمل گلدار خوب واقعاً می تواند برای یک هتل تفاوت ایجاد کند؟ پاسخ مثبت است، به خصوص اگر به اهمیت کیفیت خواب در یک شب اقامت فکر کنید.

روبالشی مخمل گلدار جزییات کوچکی نیست همچنین به این دلیل که هر جزئیات کوچکی که در کنار هم قرار گرفته اند، به یک تجربه مثبت و راحت کمک می کنند.

اما چگونه یک روبالشی مخمل گلدار خوب برای هتل انتخاب کنیم؟ آیا ویژگی هایی وجود دارد که می تواند منجر به انتخاب یک مدل خاص شود؟ یک بار دیگر پاسخ مثبت است و باید برخی از ویژگی هایی را که هر محصول را از محصول دیگر متمایز می کند در نظر گرفت.

اول از همه وزن وجود دارد که گرم در هر متر مربع و بنابراین وزن پارچه (به گرم بر متر مربع) را مشخص می کند. به طور کلی هر چه گرماژ بیشتر باشد وزن پارچه و در نتیجه مقاومت آن بیشتر می شود.

یکی دیگر از جزئیات مهم، نوع پد است. به عنوان مثال، کوسن های مورد تقاضا برای هتل ها، کوسن هایی از الیاف پلی استر هستند که در برابر شستشو و استفاده مکرر بسیار راحت و مقاوم هستند.

همچنین روبالشی مخمل گلدار های هتل در مموری فوم وجود دارد که یک آوانگارد واقعی در زمینه راحتی خواب است.

همچنین می‌توان پارچه‌هایی با ویژگی‌های خاص مانند پارچه‌های ضد حریق یا حتی پارچه‌های ضدحساسیت و ضد مایت به این لایی‌ها اضافه کرد که برای تضمین بهداشت و راحتی حتی برای حساس‌ترین مشتریان ایده‌آل است.

یکی دیگر از پارامترهای روبالشی مخمل گلدار ارتفاع است.

ضخامت روبالشی مخمل گلدار راحتی در هنگام خواب را تعیین می کند. ارتفاع یک روبالشی مخمل گلدار استاندارد معمولاً بین 11 سانتی متر تا 12 سانتی متر است، اما روبالشی مخمل گلدار هایی با ضخامت کمتر نیز وجود دارد.

به عنوان مثال روبالشی مخمل گلدار های بین 6 تا 9 سانتی متر و روبالشی مخمل گلدار های بسیار ضخیم که ارتفاع آنها می تواند به 18 سانتی متر برسد.