ساخت یاقوت سبز با عصاره صابون ان جی ضد جوش

آیا می دانید مهم ترین مرحله در مراقبت روزانه از پوست چیست؟ تمیز کردن اگر پوست خود را به درستی تمیز نکنید، فرقی نمی کند که تشریفات زیبایی شما چیست یا از چه لوازم آرایشی استفاده می کنید لازم است کثیفی از خود پوست و آلاینده های انباشته شده در اثر آلودگی محیطی پاک شود.

آیا باید از صابون استفاده کرد؟ نه، زیرا صابون باید پوست شما را تمیز کند، اما بدون آسیب رساندن به سد محافظ آن (سد هیدرولیپیدی یا گوشته اسیدی).

انتخاب صابون ان جی ضد جوش مناسب نه تنها به تعداد دفعات استفاده، بلکه به دلیل تأثیری که بر روی پوست می گذارد بسیار مهم است امروز می خواهیم با شما در میان بگذاریم که چرا صابون روغن زیتون طبیعی ارگانیک فوق بکر ALEVOO ما باید متحد عالی شما برای مراقبت از پوست شما و حفظ سلامت و درخشندگی آن در تمام طول روز باشد.

صابون صنایع دستی ما با روغن زیتون فوق بکر ارگانیک (EVOO) ساخته شده است که منبع زیبایی طبیعی است، آبرسانی، تغذیه و اثر آنتی اکسیدانی جوان کننده را بر روی پوست ارائه می کند حفظ خواص مفید EVOO برای پوست در فرآیند تهیه صابون ضروری است.

در ALEVOO، ما صابون خود را با استفاده از روش صابونی‌سازی سرد می‌سازیم، یک فرآیند سنتی سنتی که حداقل از قرن هفدهم وجود داشته است و شامل واکنش روغن زیتون فوق بکر با افزودن قلیایی بدون استفاده از حرارت خارجی است ما این فرآیند را از کودکی در خانه یاد گرفتیم، زیرا با دیدن صابون های دست ساز مادران، خاله ها و مادربزرگ ها با استفاده از این تکنیک بزرگ شدیم.

از آنجایی که سنت های خوب نباید از بین بروند، آنها دانش خود را از نسلی به نسل دیگر منتقل کرده اند و امروز در ALEVOO، ما همچنان به ساخت صابون های خود به همان روش صنفی ادامه می دهیم تا تمام خواص طبیعی روغن زیتون فوق بکر حفظ شود برای همه پوست ها خوبه

صابون های صنعتگر ما دست ساز هستند، یعنی هیچ صابونی شبیه هم نیست و به دلیل اینکه بدون رنگ مصنوعی ساخته شده اند، به طور طبیعی رنگی هستند.

هر صابون منحصر به فرد است و هر صابون یک جواهر کوچک با خواصی است که باعث می شود به دلیل قدرت پاک کنندگی عالی، بافت ملایم و البته فوایدی که برای پوست به عنوان لوازم آرایشی طبیعی دارند، مورد قدردانی قرار گیرند.

علاوه بر این، صابون‌های صنعت‌گر ارگانیک ما، مانند کل محصولات آرایشی ارگانیک ALEVOO، به محیط‌زیست احترام می‌گذارند، روی حیوانات آزمایش نمی‌شوند و فاقد مواد مصنوعی، مواد شیمیایی و اثرات مضر هستند این صابون غیر سمی و زیست تخریب پذیر است.