سنگ سیاه نماد برتری نسبت به دیگران است

سنگ سیاه طلا دار در افرادی که رنگ پوست تیره‌تری دارند بهتر به نظر می‌رسند. فلزات سفید برای افرادی که رنگ پوست روشن تری دارند بهتر است، اما آنها باید از رزگلد با ته رنگ صورتی در پوست خود اجتناب کنند.

حتی اگر این فلزات جواهرات توصیه شده برای رنگ پوست شما هستند، شما همیشه باید آنچه را که به نظرتان بهترین است، انتخاب کنید، نه آنچه علم رنگ می گوید.

الماس سیاه در آن زمان انتخاب محبوبی نبود. علاوه بر این، هیچ کس واقعاً الماسی را نمی خواست که درخشش نداشته باشد. نیاز به الماس سیاه در چند وقت اخیر افزایش یافته است.

سنگ سفید قیمتی طبیعی یا مشکی یکدست با شفافیت بسیار اندک هستند. مانند سایر الماس ها از کربن ساخته شده است. رنگ سیاه اشباع از اجزاء جزئی موجود در خود الماس سیاه است.

الماس های سیاه تراشیده شده الماس های بی رنگی هستند که برای تبدیل شدن به سیاه جامد تحت درمان قرار گرفته اند. شفافیت جزئی در یک الماس سیاه طبیعی نشان دهنده منشا آن در مقایسه با الماس سیاه درمان شده است.

تاجر سنگ قیمتی الماس های سیاه فرآوری شده را بسیار خرید و فروش می کنند.

معمولاً آنقدر گران نیستند و در خرده فروشان عمده یافت می شوند. اما آنها نمی توانند درخشش مواد طبیعی با کیفیت بالاتر را شکست دهند.

الماس سیاه به دلیل وجود گرافیت در برابر ضربه و ضربه بهتر از سایر الماس های رنگی یا بی رنگ می ایستد. این سنگ در مقایسه با الماس بی رنگ بسیار سخت است.

الماس های سیاه طبیعی به ندرت به دلیل شفافیت، بلکه بر اساس قدرت رنگشان ارزش گذاری می شوند و خرید سنگ قیمتی برای کسانی که علاقه مند به آنها هستند بسیار مناسب است.

الماس سیاه یک سنگ مرکزی عالی برای حلقه نامزدی یا دیگر جواهرات ظریف با سطح سختی 10 در مقیاس موس است.

الماس سیاه به اندازه خرید الماس های رنگی دیگر گران نیست. الماس های سیاه تصفیه شده بیشتر بازار محلی را تشکیل می دهند. آنها زیر 100 دلار در هر قیراط کار می کنند. یک الماس سیاه طبیعی می تواند حدود 800 دلار در هر قیراط کار کند.

  • منابع 
  1. 19 Most Popular Black Gemstones List (2022 Edition)
  • تبلیغات
  1. مردی با استفاده ی بی رویه از دانه روغنی جان باخت!!
  2. درست کردن دمبل های خانگی به راحتترین شکل
  3. روش جالبی که با آن می توان با کمترین هزینه دور دنیا سفر نمود
  4. خودکاری که بعد از کار کشیدن زیاد از او صدایش در آمد!