سیم برق فشار متوسط و تاثیر آن بر لباسشویی LG

سیم های مسی در اکثر وسایل الکتریکی یا الکترونیکی یافت می شوند سیم مسی دارای مزایای مختلفی است که آن را به یکی از پرمصرف ترین سیم های برق در جهان تبدیل می کند یا این حال، برخی از مواد عملکرد بهتری نسبت به مس دارند، مانند فیبر نوری، که منجر به چندین رقیب مهم برای سیم مسی شده است.

رسانایی و مقاوم در برابر حرارت
سیم های مسی پس از نقره در رسانایی الکتریکی در رتبه دوم قرار دارند در مقایسه با سایر فلزات غیر گرانبها، سیم‌های مسی می‌توانند بار بیشتری از انرژی الکتریکی را تحمل کنند و به آن اجازه می‌دهند عایق و زره کمتری استفاده کنند.

آنها مقاومت بالایی در برابر گرما دارند و بسیاری از مشکلات بارگذاری بیش از حد را از بین می برند سیم برق فشار متوسط نیز در برابر خوردگی مقاوم هستند اگرچه پتینه، کدری که در اثر اکسیداسیون ایجاد می شود، ممکن است وجود داشته باشد، این ماده عملکرد خود را از دست نخواهد داد.

سیم برقی

چکش خواری و شکل پذیری
مس انعطاف پذیری بالایی دارد و باعث می شود سیم ها نازک تر از تارهای موی انسان باشند چکش خواری به آن اجازه می دهد تا تقریباً به هر شکلی بدون خطر شکستن خم شود مس برای ایجاد سیم های کابل برق ضخیم در پست های برق و در کاربردهایی که به سیم های بسیار نازک نیاز است، مانند سیم های هدفون، استفاده می شود.

اگرچه سیم‌های مسی رسانای عالی هستند، اما در هنگام رسیدگی به مقادیر بسیار دقیق بارهای الکتریکی کوچک، عملکرد خوبی ندارند سیم‌های مسی معمولاً در قطعات و نیمه‌هادی‌های خودرو با فناوری پیشرفته استفاده نمی‌شوند، زیرا قادر به کنترل نوسانات الکتریکی نیستند.

تولیدکنندگان و سازندگان نیمه هادی ها اغلب از سیم های نقره ای و طلایی در این کاربردها استفاده می کنند، زیرا این فلزات در هنگام کار با مقادیر کمی الکتریسیته پایدارتر هستند و اطمینان حاصل می کنند که هیچ موج الکتریکی باعث تخریب اجزای حساس نمی شود.