شامپو شبنم کوچک در تولید رنگ روغن کاربرد دارد

شامپو شبنم کوچک از موها در برابر اثرات مضر محیط محافظت می کند و به تقویت آنها کمک می کند.

کراتین موجود در شامپو ساختار مو را احیا می کند، درخشندگی و ابریشمی سالم می بخشد، آنها را صاف و قابل کنترل می کند. یک کمپلکس رطوبتی منحصر به فرد بر پایه پروتئین گندم، حجم مو را ایجاد می کند، حالت دادن و باز کردن آن را آسان می کند.

به عنوان بخشی از یک ترکیب شوینده ملایم از اجزای پاک کننده که یک فوم ضخیم نرم را تشکیل می دهد و به دقت از مو و پوست سر مراقبت می کند.

حجم زیاد و مقدار اصلی بودجه باعث صرفه جویی در بودجه شما می شود! لوازم آرایشی فاقد سیلیکون و پارابن هستند.

شامپو برای موهای صاف، مجعد، رنگ شده یا آسیب دیده و همچنین قبل از برش یا حالت دادن مناسب است. برای یک نتیجه عالی، از آن در ترکیب با سری Rose Living Dew برای مراقبت بهتر استفاده کنید. این نه تنها توسط زنان، بلکه توسط مردان نیز قابل استفاده است.

سری دیگر شامپوها و مومیایی‌کننده‌های شبنم زنده را امتحان کنید: «عسل گل» برای موهای رنگ شده، «آبشار» برای موهای چرب، «زاریا» برای موهای معمولی.

آیا می دانستید که شامپو موهای چرب به موهای خشک آسیب می زند در حالی که شامپو موهای معمولی نمی تواند موهای مخلوط را تمیز کند؟

شامپو

اگر هنوز در مورد نوع موی خود شک دارید و در انتخاب شامپو دچار مشکل هستید، وقت آن است که این مقاله را بخوانید و i’s را نقطه گذاری کنید.

لیست مواد تشکیل دهنده شامپو می تواند فوق العاده طولانی باشد و هیچ ایرادی در آن وجود ندارد. این نشانی از سود یا ضرر وجوه نیست. نکته اصلی این است که بفهمید داخل آن چیست و به یاد داشته باشید که عملکرد اصلی شامپو تمیز کردن است.

سورفکتانت ها یا سورفکتانت ها اجزای ضروری شامپو هستند که به شستن سبوم اضافی پوست سر کمک می کنند. بدون مشارکت آنها، ما به سادگی نمی توانیم موهای خود را به خوبی بشوییم. این بستگی به آنها دارد که شامپو چقدر ظریف است (یا نه) که در زیر به آن خواهیم پرداخت.

اجزای نرم کننده و مغذی عبارتند از الکل های چرب، گلیسیرین، پانتنول، عصاره ها، روغن ها، پروتئین های گیاهی، اسیدها، ویتامین ها، عصاره های گیاهی، فعال کننده های رشد.

آنها بسته به نوع مو و مشکل خاص متفاوت هستند، اما برای مشکلات واضح، نباید فقط به شامپو اعتماد کنید – مراقبت باید جامع باشد.

مواد محافظ – سیلیکون (هم مصنوعی و هم گیاهی یافت می شود)، اسکوالان، کراتین، اسیدهای آمینه. آنها مسئول اطاعت، نرمی و صاف شدن مو هستند.

تشکیل دهنده فیلم مصنوعی در شامپوها نامطلوب هستند، زیرا دهان فولیکول های مو را مسدود می کنند که منجر به نازک شدن آنها می شود. استفاده از مومیایی کردن مو با وجود اجزای محافظتی همچنان ضروری است.

با جزئیات بیشتر، ما بر روی سورفکتانت ها تمرکز خواهیم کرد، زیرا آنها به روش های مختلف بر مو و پوست سر تأثیر می گذارند.

سورفکتانت های آنیونی به خوبی موها را تمیز می کنند، کف فراوان ایجاد می کنند و به راحتی شسته می شوند.

سخت و متوسط. آنها بالاترین پتانسیل تحریک را در مقایسه با سایر انواع سورفکتانت ها دارند. رنگ های ملایم و کراتین را بشویید. آنها می توانند پوست را تحریک کرده و باعث خشکی مو شوند.

برای موهای رنگ شده و همچنین پس از لمینیت، صاف کردن کراتینه و سایر روش های مشابه مناسب نیست. برای پوست های حساس، خارش، پوسته پوسته شدن، موهای خشک و آسیب دیده توصیه نمی شود. با یک نوع موی معمولی، قابل قبول هستند، اما برای حفظ این حالت، بهتر است به سورفکتانت ملایم روی بیاورید.