علت افزایش حقوق بازنشستگان دولتی برملا شد!

بسیاری از بازنشستگان در ایام کار و جوانی بیمه پرداخت خواهند کرد از این رو آنها از سوی بیمه حقوقی دریافت خواهند کرد و با افزایش قیمت کالاهای اساسی حقوق آنها نیز باید افزایش یابد.

میز پلاستیکی تاشو

امروزه اکثر محصولات در گستره وسیعی از سایز و رنگ تولید می شوند و این موضوع در مورد میز پلاستیکی تاشو نیز صدق می کند، میز پلاستیکی تاشو یکی از پرفروش ترین میزهای پلاستیکی عرضه شده به بازار می باشد.

مغز گردو ایرانی

یکی از با کیفیت ترین محصولاتی که تا به امروز در بازار قابل مشاهده می باشد مغز گردو ایرانی است که رنگی طلایی و سفید دارد. کیفیت و تازگی این محصول بسیار قابل قبول خواهد بود.

ماست موسیر تک نفره

ماست موسیر با استفاده از موسیر که از خانواده سیر است، تهیه و تولید شده به همین علت دارای خواص و فواید بسیار زیادی است و می تواند تاثیرات بسیار زیادی در حفظ سلامت بدن داشته باشد. وزن ماست موسیر تک نفره حدوداً ۱۰۰ گرم بوده و این نوع ماست مناسب برای تالارهای پذیرایی، رستورانها و هتلها می باشد.

ماهی گوپی تایگر

ماهیان دریایی دارای دو گونه خوراکی و تزئینی هستند که نمونه های خوراکی بزرگ و نمونه های تزئینی کوچک و زیبا هستند، مانند ماهی گوپی تایگر که دارای تنوع در رنگ و نقش بوده و بسیار منحصر به فرد و بی نظیر می باشد. ماهی گوپی فوق العاده زیبا است و در کل جهان بین کسانی که علاقه مند به نگهداری آکواریوم هستند.