فردی که با تولید شلوار جین زنانه جین وست توانست پولدار شود!

ویژگی شلوار جین مردانه بلندی ساق شلوار است که دارای پاچه پایینی تا شده و طول آن هفت هشتم است مدل های سوراخ دار و جلوه فرسوده بسیار شیک به نظر می رسند شلوار جین پاره برای هر شیک پوشی، صرف نظر از نوع شکل، مناسب است.

طراحان هر فصل مدل های جدیدی از شلوار جین زنانه جین وست مردانه پاره را ارائه می دهند هنگام انتخاب آنها، ارزش دارد که از نوع شکل شروع کنید بنابراین، دختران منحنی شکل باید مدل هایی با سوراخ های عمودی باریک را ترجیح دهند برعکس، در دختران باریک، شلوار جین با سوراخ های افقی بسیار زیبا به نظر می رسد.

شلوار جین پسر ممکن است سوراخ هایی در زانو، ساق پا یا ساق پا داشته باشد هر گزینه زیبا و شیک به نظر می رسد.

دختران کوتاه قد باید به دنبال شلوار جین با سوراخ های عمودی باشند که اغلب یافت نمی شوند بنابراین می توانید پاها را بلند کنید و حالتی از هماهنگی ایجاد کنید.
دختران قد بلند می توانند با خیال راحت تعداد، اندازه و شکل سوراخ ها را آزمایش کنند ارزش آن را دارد که شکاف های روی باسن و زانو را ترجیح دهید.
ورزشکاران زن با پاهای برآمده باید از سوراخ در ساق پا اجتناب کنند، زیرا در این صورت این شکل مضحک و خنده دار به نظر می رسد.

شلوار جین مردانه پاره اغلب یک لهجه شیک برای ایجاد ظاهری جذاب برای هر روز است اگر عناصر کمد لباس مناسب را انتخاب کنید، می توانید به یک مهمانی، پیاده روی یا جلسه ای با دوستان بروید.

این استایل جین را می توان با هر تی شرت تنگ یا گشاد ست کرد تزئینات براق برای یک تاپ ساده و سبک مناسب است جلیقه با شلوار جین دوست پسر اصلی به نظر می رسد.