لامپ ال ای دی دست ساز در جشنواره فجر هیاهویی به پا کرد

افزایش درک زیبایی در محیط با یکپارچگی فضا امکان پذیر است استفاده از نور مناسب یکی از مهم ترین مراحل برای اطمینان از یکپارچگی محیط است شاید به مناطقی فکر کرده باشید که در آن صدها نور led استفاده شده است، درست است؟

آرایشگاه ها، سالن های ورزشی، سالن های کنفرانس و سینما و موارد دیگر این یک واقعیت شناخته شده است که استفاده از روشنایی LED بسیار محبوب است در عین حال، صرفه جویی در انرژی یکی از دلایل اصلی ترجیح مکرر آن است. 

استفاده از نور ال ای دی در سقف ها که به طور مستقیم بر عمق فضا تاثیر می گذارد، به طور مستقیم محیط را تغییر داده و ظاهری مدرن می بخشد همچنین می توانید از نورپردازی لامپ ال ای دی دست ساز برای ایجاد فضاهای زندگی با کیفیت بهتر استفاده کنید.

چراغ LED چیست؟

 یک فناوری جدید در روشنایی انرژی کارآمد، LED (Light Emitting Diode) مخفف دیود ساطع نور است این شامل دیودهای ساطع کننده نور است که به صورت سری یا موازی به هم متصل شده اند.

علاوه بر این، هر آرایه دارای مکانیزم مقاومتی برای تحت کنترل نگه داشتن جریان الکتریکی است وظیفه نورپردازی را با دادن نور متفاوت هم بسته به مواد افزودنی و هم به لطف طیف های مختلف نور انجام می دهد.

 اگرچه لامپ های رشته ای یک گزینه پیشرفته هستند، اما گرما را به بیرون ساطع می کنند. محصولات نورپردازی LED با فناوری ای که برای گرما ایجاد کرده اند، خود را خنک می کنند.

به این ترتیب گرما از خود ساطع نمی کند و خاصیت اشتعال پذیری ندارد بنابراین، می توان آن را به راحتی با پوشش هایی مانند چوب یا کاغذ استفاده کرد.

انواع روشنایی LED محصولی هستند که عمر بسیار بیشتری نسبت به انتظار دارند امروزه فناوری LED در هر نقطه از چراغ راهنمایی گرفته تا ساعت دیجیتال استفاده می شود.

لامپ ال ای دی که برای استفاده در منازل مناسب است و یکی از محصولات پرطرفدار بازار می باشد محصولی است که از نظر دکوراسیون بسیار مورد استفاده قرار می گیرد این لامپ ها لامپ های رشته ای هستند و سوکت های آنها با هر دو محصول سازگار است.

بنابراین، برای به دست آوردن نتایج اقتصادی سبک تر و بلندمدت؛ آنها را می توان با محصولات نورپردازی مانند لامپ های آویز، لوستر، لامپ های کف، آباژور یا دیوارکوب استفاده کرد نوع دیگری از روشنایی به عنوان لوله های LED به مصرف کننده ارائه می شود.

این محصولات عمدتاً به جای لامپ های فلورسنت در محیط های کاری استفاده می شوند رفلکتورها و نورافکن های LED مانند هر محصول دیگری یک نوع رایج هستند زنجیر نور LED نیز برای استفاده تزئینی ترجیح داده می شود.