ناپدید شدن چای کیسه ای 25 عددی در سفر کاری بایدن

چای نوشیدنی اجتناب ناپذیر جامعه ترکیه است، چای که سر میز صبحانه با ما همراهی می کند، گاهی با یک گفتگوی خوب همراه می شود، گاهی ما را گرم می کند و گاهی خستگی را از بین می برد.

پس فواید و مضرات چایی که دوست داریم در طول روز مصرف کنیم چیست؟ مصرف روزانه ما چقدر باید باشد؟

آیا باید چای سیاه، چای سبز یا چای سفید یا چای کیسه ای 25 عددی اخیراً مرسوم را ترجیح دهیم؟ متخصص تغذیه صنم آپا دوغان به همه این سوالات برای مجله ما پاسخ داد
فواید چای سیاه و سبز چیست؟ چای برای چیست؟

چای سیاه فواید شناخته شده زیادی دارد مطالعه ای که در سال 2009 انجام شد نشان داد افرادی که روزانه 3 تا 4 فنجان چای سیاه می نوشند، با ارزیابی عوامل محیطی، خطر سکته مغزی را تا 21 درصد در مقایسه با افرادی که 1 فنجان در روز می نوشند، کاهش می دهند.

در مطالعه ای که توسط دانشگاه هاروارد انجام شده است، نشان داده شده است که می تواند خطر حمله قلبی را تا 44 درصد کاهش دهد و سطح کلسترول LDL را که ما آن را کلسترول بد می نامیم، تا 11 درصد کاهش دهد به ویژه، در حالی که چربی اطراف شکم را کاهش می دهد، از چربی سوزی و کاهش وزن حمایت می کند.

چای

چای سیاه که سرشار از پلی فنول است با مهار آسیب DNA همراه است برای آسیب DNA ناشی از تنباکو و سایر مواد سمی، چای سیاه باید در رژیم غذایی که به ویژه توسط میوه ها و سبزیجات حمایت می شود، جایگاهی داشته باشد.

افزایش ظرفیت دریافت آنتی اکسیدان با نوشیدن چای با شفاف و لیموترش آسان تر است مطالعات نشان داده است که مصرف چای سیاه اثر محافظتی در برابر تشکیل برخی از انواع سرطان با پلی فنل ها و کاتچین ها دارد.

هنگامی که به طور منظم مصرف شود، از استخوان های قوی حمایت می کند، به تراکم استخوان کمک می کند و خطر ابتلا به پوکی استخوان و آرتریت را کاهش می دهد.
چای سیاه با آنتی ژن های آلکیلامین خود سیستم ایمنی را تقویت می کند تانن موجود در چای سیاه علاوه بر بهبود سیستم ایمنی، اثر درمانی بر بیماری های معده و روده نیز دارد.

مطالعات همچنین تاکید دارند که چای سیاه تشکیل پلاک روی دندان ها را کاهش می دهد و رشد باکتری هایی که باعث پوسیدگی می شوند را محدود می کند.