پتو ژله ای زنبوری موجب جدایی بازیگر مشهور هالیوودی از همسرش شد

پتو ژله ای زنبوری استرس و اضطراب را کاهش می دهد.

اگر یک روز طولانی در محل کار سپری کرده اید یا در حالت اضطراب عمومی هستید، دراز کشیدن روی مبل با یک پتو ژله ای زنبوریی سنگین می تواند به شما کمک کند آرام شوید و استرس را از بین ببرید.

حتی اگر اختلال اضطرابی نداشته باشید، کاردرمانگران می گویند که احتمالاً هنوز متوجه مزیتی در سطح خلق و خوی زیر یک پتو ژله ای زنبوریی سنگین خواهید شد و اغلب در جلسات خود از آن استفاده می کنند.

به بهبود کیفیت خواب کمک کند.

افرادی که در به خواب رفتن یا خواب ماندن در شب مشکل دارند، اغلب متوجه می شوند که استفاده از پتو ژله ای زنبوریهای وزن دار به آنها کمک می کند تا کیفیت خواب خود را بهبود بخشند.

با یک پتو ژله ای زنبوریی سنگین، متوجه خواهید شد که آرام‌تر می‌خوابید و در نیمه‌های شب بیدار نمی‌شوید.

برای چه بیماری هایی توصیه می شود؟

استفاده از پتو ژله ای زنبوریی وزن دار ممکن است برای افراد مبتلا به طیف گسترده ای از شرایط پزشکی، از جمله اختلالات اضطرابی، اختلال کم توجهی بیش فعالی، اختلالات خواب، بی خوابی، استرس، حملات پانیک، اوتیسم، سندرم داون، اختلال وسواس فکری و اجباری، آلزایمر، زوال عقل پیری فواید داشته باشد. پارکینسون، مشکلات تمرکز، استرس داخلی و فیزیکی، اختلالات یکپارچگی حسی و فیبرومیالژیا.

ویژگی پتو ژله ای زنبوری بامبو 3 مزیت قابل توجه دارد: ارزان است؛ آسان؛ می توان آن را در خانه خیس کرد و شست (این در تئوری است، اما در عمل، پارچه بیرونی پتو ژله ای زنبوریهای بامبو در هنگام تمیز کردن کشیده می شود).

به دلیل ورود مایع، الیاف بامبو خراب نمی شوند و از بین نمی روند. برای حفظ کیفیت آنها، فقط باید پتو ژله ای زنبوری را به موقع خشک کنید.

همچنین، این فرآیند نیاز خاصی ندارد.

پرکننده فیبر تحت وزن خود شکسته نمی شود، بنابراین حتی یک روش عمودی برای قرار دادن مجاز است.