کابینت قوی ترین ماده در دنیا

کابینت ام دی اف را سنباده بزنید: از آنجایی که MDF یک روکش صاف است، سطح ایده آلی برای چسبندگی رنگ نیست. خشن کردن MDF با کاغذ سنباده متوسط ​​باعث می شود آستر و رنگ بچسبند. پس از سمباده زدن آن، گرد و غبار پانل ام دی اف را با یک پارچه خشک یا چسبناک پاک کنید. از آب استفاده نکنید زیرا می تواند به مواد آسیب برساند و آن را بی مصرف کند.
استفاده از پرایم: هنگامی که پانل های ام دی اف سمباده و تمیز می شوند، یک لایه آستر به آب بندی درب های کابینت کمک می کند. استفاده از پرایمر حلالی که بر پایه روغن یا الکل باشد بسیار مهم است، زیرا الیاف پرایمر پایه آب را جذب کرده و باعث متورم شدن کابینت ها می شود.
کابینت ام دی اف آشپزخانه را رنگ کنید: از آنجایی که پانل های ام دی اف با پرایمر مهر و موم شده اند، می توانید از رنگ های آب پایه روی کابینت ها استفاده کنید، اما رنگ های روغنی یا لاکی نیز گزینه های عالی برای روکش کابینت ام دی اف هستند. رنگی که براق داشته باشد، اطمینان حاصل می کند که درهای کابینت پس از اتمام قابل شستشو هستند. دو لایه رنگ به درهای کابینت اضافه کنید و اجازه دهید قبل از چسباندن سخت افزار، رنگ خشک شود.
نکته: اگر کابینت آشپزخانه براق را ترجیح می دهید، رنگ پوسته ای را انتخاب کنید. شلاک رزینی است که توسط حشره لاک ماده ترشح می شود که بومی تایلند و هند است. شلاک نه تنها به کابینت های ام دی اف شما روکشی براق می بخشد، بلکه باعث سفت شدن مواد نیز می شود و از فرورفتگی و سایر آثار جلوگیری می کند.

هزینه متوسط برای کابینت ام دی اف طرح چوب 100 تا 280 دلار به ازای هر فوت مربع خطی است، هرچه تخته فیبر ضخیم تر باشد، قیمت بالاتری دارد. این امر ام دی اف را ارزان تر از بسیاری از چوب ها می کند. قیمت آن در حدود یک سوم قیمت چوب افرا است که قیمتی بین 250 تا 400 دلار برای هر پای خطی دارد. شما می توانید هزینه کابینت آشپزخانه را در راهنمای ما پیدا کنید. اگرچه کابینت‌های ام‌دی‌اف مقرون به صرفه‌تر از چوب جامد هستند، اما این مواد کاملاً مستحکم هستند و در صورت نگهداری صحیح می‌توانند به همان اندازه دوام بیاورند.

نکته: برای تمیز کردن کابینت ام دی اف پیش ساخته، ابتدا از یک پارچه خشک برای پاک کردن گرد و غبار استفاده کنید. چند قطره صابون ظرف ملایم را در آب گرم حل کرده و سطح را با این محلول تمیز کنید. حواستان باشد هنگام تمیز کردن از آب زیاد استفاده نکنید. باقیمانده صابون ظرفشویی را با یک پارچه آبکش شده و مرطوب پاک کنید و سپس سطح آن را خشک کنید تا رطوبت اضافی به کابینت ها آسیب نرساند.

  • منابع
  1. MDF KITCHEN CABINETS: ALL YOU NEED TO KNOW

 

  • تبلیغات
  1. رشوه میلیون دلاری که یک خواهر و برادر را قاتل کرد!!!
  2. کفش مربوط به دوره هخامنشیان در موزه تهران
  3. 10 خوراکی عجیب که با گردو آماده می شود
  4. با تخمه هندوانه قوی ترین ماده چسبنده جهان ساخته شد!