کامیونی که ابتدا یک تراکتور بوده است!

هیچ قطعه مهمتری از تجهیزات کشاورزی به اندازه تراکتور بیل دار فروتن وجود ندارد. بین قابلیت اطمینان بادوام و قدرت عظیم، آنها به استانداردی برای نحوه انجام کار در عملیات کشاورزی تبدیل شده اند. فکر کردن به زمانی که سخت ترین کار کشاورزی با کار یدی انجام می شد سخت است، اما تراکتور بیش از صد سال پیش اختراع شد و داستان پیرامون آن اکنون به تاریخ کشاورزی تبدیل شده است!

در کامیون‌ها و تجهیزات Bayview ما بیل بکهو نیز وجود دارد، ما به اسب‌های فولادی همیشه حاضر در صنعت کشاورزی ادای احترام می‌کنیم. به همین دلیل است که ما امروز در مورد تاریخ تراکتور صحبت می کنیم. برای کسب اطلاعات در مورد چگونگی توسعه تراکتورها و تبدیل شدن به اصلی ترین آنها امروز به خواندن ادامه دهید، یا به یکی از مکان های ما در سراسر اقیانوس اطلس کانادا بروید تا به موجودی تجهیزات مزرعه جدید و مستعمل ما نگاهی بیندازید.

توسعه در قرن 19
جان فرولیش کسی است که باید به خاطر پیشگامی تراکتور تشکر کنید. فرولیش، مخترعی که در دهکده ای کوچک در آیووا به نام پدرش زندگی می کرد، اولین موتور کششی گازسوز را در سال 1892 ساخت. و مستعد انفجار بودند. همه اینها – و به طور خاص انفجارها – اختراع فرولیچ را به موفقیت چشمگیری تبدیل کرد.

پس از اینکه بنزین در اواخر قرن نوزدهم به یک سوخت رایج تبدیل شد قیمت بیل مکانیکی صفر کیلومتر نیز افزایش پیدا نمود.

انواع موتورهای کششی با استفاده از گاز در بازار ظاهر شدند. موتور فرولیچ، ترکیبی از ایده های قبلی، اولین ماشین کشاورزی با دنده های جلو و عقب بود. فرولیش در حین برداشت محصول در داکوتای جنوبی تراکتور خود را به یک خرمنکوب متصل کرد و با موفقیت گندم را خرد کرد.

قیمت بیل بکهو صفر تبریز جزو مهم ترین مسائل مهم درون کشور نیز به شمار آمده است.

چارلز پار و چارلز هارت، دانشجویان مهندسی در دانشگاه ویسکانسین، ایده یک موتور جدید بنزینی را توسعه دادند. آنها شرکت موتور بنزینی Hart-Parr را در مدیسون، ویسکانسین، در سال 1897 تأسیس کردند و تولید را در آغاز قرن به آیووا منتقل کردند. آنها “تراکتور” را از اصطلاح اصلی “موتور کششی” ابداع کردند و اولین تراکتور موفق آمریکای شمالی را در سال 1901 تولید کردند.

  • منابع:
    1. History of the Tractor
  • تبلیغات: 
    1. با مایع ظرفشویی به هیچ وجه آینه ی اتاقتان نمی شکند
    2. جلد مدارکی که در مجاورت نور خورشید برق تولید می کند
    3. با استفاده از این روش ها به یک کارآفرین تبدیل شوید
    4. گردو معمولا به عنوان میان وعده مصرف می شود