کفش ایمنی ملی حفاری در ساخت کفش اسکیت

کلاس حفاظتی S1P
S1P – پسوند “P” مخفف “ضد نفوذ” است به این معنی که این کفش ایمنی ملی حفاری در برابر میخ‌هایی که در اطراف قرار دارند محافظت می‌کنند یک زیره میانی اضافی ساخته شده از فولاد ضد زنگ یا الیاف مصنوعی مانند کولار گنجانده شده است.

این کلاس حفاظتی مناسب کارگاه برای نجار و نجار، در ساخت و ساز خشک یا برای کارهای دیگری که بیشتر در داخل خانه انجام می شود.

کلاس حفاظتی 2
کفش ایمنی کلاس حفاظتی S2 تمام معیارهای S1 را برآورده می کند بنابراین شما یک کلاه محافظ برای پنجه دارید، اما رویه کفش نیز حداقل یک ساعت ضد آب است این کلاس حفاظتی عمدتاً در انبار، کارگاه خودرو یا تدارکات پوشیده می شود.

کلاس حفاظتی 3
کفش های ایمنی کلاس حفاظتی S3 در ابتدا تمام الزامات S2 را برآورده می کنند، دارای کلاهک محافظ پا هستند و مانند S1P دارای محافظ نفوذ هستند آنها همچنین ضد آب هستند و زیره آن ضد لغزش است زیرا پروفیل قوی تر از مثلاً است.

برای کفش ایمنی کلاس حفاظتی S1P دسته S3 برای سازه ها و مهندسی عمران یا برای شرکت های تخریب یا دفع مناسب است.

به هر حال: کلاس های حفاظتی S4 و S5 چکمه های لاستیکی هستند، یکی بدون (S4) و دیگری با (S5) زیره مقاوم در برابر سوراخ شدن.

چه چیزی S1، S2 و S3 را متمایز می کند و چه چیزی در محل کار اهمیت دارد.

بنابراین اگر به سه کلاس اصلی نگاه کنید، می بینید که هر چه تعداد کلاس ها بیشتر باشد، محافظت بیشتری برای پاها وجود دارد بنابراین S3 دارای بالاترین محافظت به خصوص محافظت در برابر نفوذ ناخن است S2 و S3 هنگام خیس شدن محافظت می کنند، S1 این دو ویژگی را ندارد.