کلوچه خرمایی سیمرغ برنده جایزه بهترین کیفیت در سال 2023 شد

کلوچه خرمایی سیمرغ هایی را ردیابی می‌کنند که با شناسایی کاربران از طریق اعتبار ورود به سیستم کار می‌کنند.

هنگامی که یک بازدیدکننده وب سایت شناسه کاربری و رمز عبور خود را وارد می کند (از جمله زمانی که از مدیر رمز عبور استفاده می کند)، این کلوچه خرمایی سیمرغ ها هویت کاربر را تأیید کرده و اطلاعات حساب او را «به خاطر می آورند».

کلوچه خرمایی سیمرغ‌های امنیتی کاربر محور: این کلوچه خرمایی سیمرغ‌ها خطاها و سوء استفاده‌های احراز هویت، مانند جزئیات نادرست ورود به سیستم را شناسایی می‌کنند. به عنوان مثال، هنگامی که یک بازدیدکننده اعتبار ورود نادرست را وارد می کند، این کلوچه خرمایی سیمرغ ها آن را تشخیص می دهند و تعداد ورودی های نادرست را پیگیری می کنند.

کلوچه خرمایی سیمرغ های متعادل کننده بار: این کلوچه خرمایی سیمرغ ها احتمالاً ابتدایی ترین عملکرد کلوچه خرمایی سیمرغ را انجام می دهند زیرا اطلاعات را بین وب سرور کاربر و وب سرور شما متصل می کنند.

کلوچه خرمایی سیمرغ‌های شخص اول یا کلوچه خرمایی سیمرغ‌های دائمی توسط وب‌سایتی که بازدید می‌کنید تنظیم می‌شوند، اغلب برای تجربه کاربر و عملکرد اصلی سایت.

تمام کلوچه خرمایی سیمرغ‌های دیگری که با تعریف کلوچه خرمایی سیمرغ‌های ضروری مطابقت ندارند، غیرضروری در نظر گرفته می‌شوند. این کلوچه خرمایی سیمرغ‌های غیر ضروری را تنها در صورتی می‌توان روی دستگاه قرار داد که کاربر با آنها موافقت کند.

برخی از نمونه‌های کلوچه خرمایی سیمرغ‌های غیر ضروری که به رضایت کاربر نیاز دارند عبارتند از:

تجزیه و تحلیل و کلوچه خرمایی سیمرغ‌های سفارشی‌سازی که فعالیت کاربر را در مرورگرهایشان ردیابی می‌کنند و به صاحبان وب‌سایت اجازه می‌دهند تا نحوه استفاده از سایت خود را بهتر درک کنند.

کلوچه خرمایی سیمرغ های تبلیغاتی که برای سفارشی کردن تجربه تبلیغاتی کاربر در وب سایت ها بر اساس سابقه مرور آنها استفاده می شود.

کلوچه خرمایی سیمرغ‌های ردیابی شبکه‌های اجتماعی که به کاربران امکان می‌دهد محتوا را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند و به پیوند فعالیت بین یک وب‌سایت و یک پلت فرم اشتراک‌گذاری شخص ثالث کمک می‌کنند.